НОВИЙ ОНЛАЙН-СЕРВІС ПФУ — “АВТОМАТИЧНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЙ”
опубліковано 20 липня 2020 року о 14:53

Дніпровський приміський відділ обслуговування громадян (сервісний

центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного

фонду України в Дніпропетровській області звертає увагу громадян, що з 1

липня 2020 року Пенсійним фондом України запроваджено нову сервісну

послугу – автоматичне призначення пенсії.

В особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних

послуг оновлено блок Комунікації з ПФУ та додано можливість подання

«Анкети-заяви на автоматичне призначення пенсії». Тобто, на вебпорталі

можна подати документи для призначення пенсії без особистого звернення до

територіального органу Пенсійного фонду на підставі поданих у зверненні

документів.

Сервіс “Автоматичне призначення пенсії” дозволяє завчасно надати всю

необхідну для призначення пенсії інформацію та провести перевірку наявних у

Пенсійному фонді даних. Для того щоб особа, яка ще не є пенсіонером, могла

заздалегідь оформити всі необхідні документи для нарахування пенсії,

необхідно спочатку зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду за

допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Якщо у особи немає

КЕП, його можна отримати в акредитованих центрах сертифікації ключів

(АЦСК). Повний перелік АЦСК доступний на ресурсі «Центральний

засвідчувальний орган».

Користувачу, який не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі

Фонду за допомогою КЕП необхідно:

- заповнити атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що

посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу

виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);


- додати скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за

необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги;

- підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до органу

Фонду. Підтвердженням того, що застрахована особа виявила бажання подати

документи для призначення пенсії в автоматичному режимі є проставлення

відповідної відмітки про надання згоди. Також необхідно, ще раз візуально

перевірити повноту та правильність заповнення всіх полів, перелік доданих

документів і натиснути кнопку «Відправити до ПФУ».

Слід зазначити, що під час формування Анкети-заяви найбільше часу

займає додавання файлів сканованих документів, що підтверджують набутий

трудовий стаж та які ідентифікують особу. Файли документів необхідно

підкріпити у відповідному розділі, кожний розділ містить перелік необхідних

документів.

За результатами опрацювання анкети – заяви користувач отримає

інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та

розмір пенсії за допомогою СМС повідомлення, засобами вебпорталу та через

мобільний додаток.

Сервісом з автоматичного призначення пенсій може скористатися кожен,

хто ще не отримує пенсійні виплати, але хотів би, щоб у майбутньому вони

нараховувалися автоматично. При цьому немає необхідності додатково

звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду.

Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України постійно

оновлюється та розширює перелік послуг, які надаються в електронному

вигляді, що робить систему призначення пенсії більш відкритою та доступною

для всіх осіб, які саме зараз набувають пенсійного віку або право на

призначення пенсії.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux