ВСЕ ПРО ЕЛЕКТРОННУ ТРУДОВУ КНИЖКУ
опубліковано 17 липня 2020 року о 11:51

Дніпровський приміський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)

управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду

України в Дніпропетровській області звертає увагу громадян, що для того щоб у

будь-який час, не виходячи із дому, в зручний і доступний спосіб, оперативно

отримувати потрібні пенсійні послуги - використовуйте онлайн-сервіси Пенсійного

фонду України.

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України в червні 2020

року запроваджено новий сервіс «Електрона трудова книжка», який дає змогу

громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.

У «Електронній трудовій книжці» інформація відображається про всі трудові

відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця та міститься

інформація про сплачені страхові внески з 1998-2000 років по теперішний час.

Для того щоб інформацію про трудову діяльність до 2000 року було внесено в

електронний варіант трудової книжки застрахованим особам та роботодавцям

необхідно подати дану інформацію до вебпорталу електронних послуг Пенсійного

фонду України у вигляді сканованих копій паперових документів, засвідчених

кваліфікованим електронним підписом. Увійшовши в Особистий кабінет вебпорталу

електронних послуг ПФУ, в меню ліворуч «Комунікації з ПФУ» потрібно натиснути

пункт «Надання сканкопій трудової книжки», заповнити анкету та додати до неї

скановані документи.

Сканкопії мають відповідати таким технічним вимогам:

- мають бути кольоровими;

- всі копії заповнених сторінок трудової книжки має бути зроблено в

хронологічному порядку;

- зображення повинно бути чітким і відтворювати всі реквізити документа

(назва, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та

безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність під час сканування

— 300 dpi);

- формат зображення -jpg або pdf;

- розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.


Результат опрацювання Вашого звернення можна отримати в режимі

перегляду Ваших звернень. Після оцифровування всієї трудової книжки у

застрахованої особи з’явиться можливість автоматичного призначення пенсії, без

особистого звернення до установ Фонду. Розроблено механізм, який надасть змогу

громадянам самим вибирати автоматичне призначення чи відстрочення виходу на

пенсію та визначати в автоматизованому режимі найбільш вигідний варіант для

призначення пенсії, включаючи дату її призначення. В свою чергу Пенсійний фонд

автоматично інформуватиме людей про настання права на призначення пенсії та її

орієнтовний розмір.

В подальшому передбачено, що оригінал трудової книжки передаватимуть

працівникові на зберігання, як офіційний документ. У разі якщо працівник виявить

бажання продовжити її ведення, то роботодавець на його вимогу буде зобов’язаний

паралельно з електронним обліком трудової діяльності внести в паперову трудову

книжку записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.

Онлайн-сервіс «Електронна трудова книжа» дає змогу громадянам дізнаватися

детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові

внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на

відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux