Дніпровський приміський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)
управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду
України в Дніпропетровській області звертає увагу громадян, що для того щоб у
будь-який час, не виходячи із дому, в зручний і доступний спосіб, оперативно
отримувати потрібні пенсійні послуги - використовуйте онлайн-сервіси Пенсійного
фонду України.
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України в червні 2020
року запроваджено новий сервіс «Електрона трудова книжка», який дає змогу
громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.
У «Електронній трудовій книжці» інформація відображається про всі трудові
відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця та міститься
інформація про сплачені страхові внески з 1998-2000 років по теперішний час.
Для того щоб інформацію про трудову діяльність до 2000 року було внесено в
електронний варіант трудової книжки застрахованим особам та роботодавцям
необхідно подати дану інформацію до вебпорталу електронних послуг Пенсійного
фонду України у вигляді сканованих копій паперових документів, засвідчених
кваліфікованим електронним підписом. Увійшовши в Особистий кабінет вебпорталу
електронних послуг ПФУ, в меню ліворуч «Комунікації з ПФУ» потрібно натиснути
пункт «Надання сканкопій трудової книжки», заповнити анкету та додати до неї
скановані документи.
Сканкопії мають відповідати таким технічним вимогам:
- мають бути кольоровими;
- всі копії заповнених сторінок трудової книжки має бути зроблено в
хронологічному порядку;
- зображення повинно бути чітким і відтворювати всі реквізити документа
(назва, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та
безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність під час сканування
— 300 dpi);
- формат зображення -jpg або pdf;
- розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.
Результат опрацювання Вашого звернення можна отримати в режимі
перегляду Ваших звернень. Після оцифровування всієї трудової книжки у
застрахованої особи з’явиться можливість автоматичного призначення пенсії, без
особистого звернення до установ Фонду. Розроблено механізм, який надасть змогу
громадянам самим вибирати автоматичне призначення чи відстрочення виходу на
пенсію та визначати в автоматизованому режимі найбільш вигідний варіант для
призначення пенсії, включаючи дату її призначення. В свою чергу Пенсійний фонд
автоматично інформуватиме людей про настання права на призначення пенсії та її
орієнтовний розмір.
В подальшому передбачено, що оригінал трудової книжки передаватимуть
працівникові на зберігання, як офіційний документ. У разі якщо працівник виявить
бажання продовжити її ведення, то роботодавець на його вимогу буде зобов’язаний
паралельно з електронним обліком трудової діяльності внести в паперову трудову
книжку записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.
Онлайн-сервіс «Електронна трудова книжа» дає змогу громадянам дізнаватися
детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові
внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на
відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.